Michell Obama ütleb oma raamatus: „Kui sa ei defineeri iseennast selgelt, siis teevad seda teised ja väga ebatäpselt.” See on üks kaalukamaid argumente, miks tuleks oma persoonibrändi ise kujundada, luues sinna juurde teadlikult kommunikatsiooni oma tugevustest, asjatundlikkusest ja kirest valdkonna vastu. Artikkel ilmus Äripäev teemaveebis Personaliuudised.ee veebilehel 7. mai 2019 Artiklit loe edasi SIIT.
Kas oled märganud, kuidas teatud hulk inimesi teeb läbi sama koolituse, saab samasugust infot, lõpetab koolituse ja realiseerib oma eesmärgid maksimaalselt ning on iseenda elu boss. Teised koolitusel osalejaid ei tee aga midagi, kuigi ka neil on eesmärgid ja soov tulemusi saavutada. Miks see nii on? Mis on olemas neil inimestel, kes eesmärgid saavutavad ja mis jääb puudu neil, kes endale seatud sihte ei saavuta? Loe artiklit edasi SIIT Artikkel
Mida targem on töötaja, seda tugevam brändisaadik on ta ettevõttele, sest just töötajad kannavad edasi ettevõtte lugu. Kui töötaja bränd on nõrk, siis heidab see varju ka ettevõtte brändile, kirjutab Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Tänapäeva digitaalselt ühendatud maailmas, kus kõik tavapärased turundusplaanid võiks paigutada turundusmuuseumi, on iga ettevõtte ja meeskonnaliikme tegevus turundus, mis müügitulemusi mõjutab. See vormib alateadlikult või teadlikult arvamust organisatsioonist, tööandjast kui brändist, kujundab tarbija
Tugeva persoonibrändiga õpetajal on mõju ja mõjukust, ta on oma õpilastele, lapsevanematele ja kolleegidele kergesti mõistetav, sest temas on tõelist personaalsust. Miks teadlikku mainekujundust vaja on ja mida selleks teha tuleb, räägib Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Loe artiklit siit. Artikkel ilmus Äripäeva teemaveebis Sekretar.ee
Peamine küsimus, mida inimesed koolitustel küsivad – kui ma olen sotsiaalmeedias olemas, siis on minu persoonibränd juba nähtav?!  Just, sotsiaalmeedia loob sinust kuvandi! Sotsiaalmeedia on nagu internetipõhine kommunikatsioonikanalite kogum ja see on persoonibrändi eneseturunduse üks viise ning see loob sinust esimene profiili teistele. Kuid üks tähelepanek, mida tasub meeles pidada, kui sa oled otsustanud olla mõnes sotsiaalmeedias kanalis esindatud, siis avalda ise enda kohta õige ja õiges koguses informatsioon. Sest
Personaliuudised veebilehelt leiab Brandmoon’i asutaja Signe Ventseli kirjutatud artikli. Väike väljavõte artiklist. Oma kogemusest tean, et tegelikkuses on töötajate hääl oluliselt kaalukam ja nende soovitus võiks anda hoogu toote/teenuse müügile. Kuidas siis panna inimesed hoolima ja uskuma oma organisatsiooni tegevusse, et nad aitaksid teha ettevõte nähtavaks ja oleksid teadlikud toote/teenuse turundajad? Tänane ühiskond ei vaja lihtsameelseid ühetaolisi reklaamloosungeid, vaid 21. sajandi kliendid soovivad siduda end organisatsiooniga ja soovivad osa saada