Mida targem on töötaja, seda tugevam brändisaadik on ta ettevõttele, sest just töötajad kannavad edasi ettevõtte lugu. Kui töötaja bränd on nõrk, siis heidab see varju ka ettevõtte brändile, kirjutab Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Tänapäeva digitaalselt ühendatud maailmas, kus kõik tavapärased turundusplaanid võiks paigutada turundusmuuseumi, on iga ettevõtte ja meeskonnaliikme tegevus turundus, mis müügitulemusi mõjutab. See vormib alateadlikult või teadlikult arvamust organisatsioonist, tööandjast kui brändist, kujundab tarbija
Tugeva persoonibrändiga õpetajal on mõju ja mõjukust, ta on oma õpilastele, lapsevanematele ja kolleegidele kergesti mõistetav, sest temas on tõelist personaalsust. Miks teadlikku mainekujundust vaja on ja mida selleks teha tuleb, räägib Brandmoon OÜ asutaja ja koolitaja Signe Ventsel. Loe artiklit siit. Artikkel ilmus Äripäeva teemaveebis Sekretar.ee
Peamine küsimus, mida inimesed koolitustel küsivad – kui ma olen sotsiaalmeedias olemas, siis on minu persoonibränd juba nähtav?!  Just, sotsiaalmeedia loob sinust kuvandi! Sotsiaalmeedia on nagu internetipõhine kommunikatsioonikanalite kogum ja see on persoonibrändi eneseturunduse üks viise ning see loob sinust esimene profiili teistele. Kuid üks tähelepanek, mida tasub meeles pidada, kui sa oled otsustanud olla mõnes sotsiaalmeedias kanalis esindatud, siis avalda ise enda kohta õige ja õiges koguses informatsioon. Sest
Personaliuudised veebilehelt leiab Brandmoon’i asutaja Signe Ventseli kirjutatud artikli. Väike väljavõte artiklist. Oma kogemusest tean, et tegelikkuses on töötajate hääl oluliselt kaalukam ja nende soovitus võiks anda hoogu toote/teenuse müügile. Kuidas siis panna inimesed hoolima ja uskuma oma organisatsiooni tegevusse, et nad aitaksid teha ettevõte nähtavaks ja oleksid teadlikud toote/teenuse turundajad? Tänane ühiskond ei vaja lihtsameelseid ühetaolisi reklaamloosungeid, vaid 21. sajandi kliendid soovivad siduda end organisatsiooniga ja soovivad osa saada
Veiko Valkiaineni juhtimisblogisse antud intervjuu.   Lühike väljavõte intervjuust.  Juhtide persoonibrändi alast teadlikkust on ka eraldi uuritud, millestselgus, et ca 15% juhtidest on teadlikult defineerinud oma persoonibrändi iseenda jaoks, ja see oli neile ka tõesti tähtis. Kuid vaid 5% neist juhtidest tegeleb igapäevaselt ja süsteemselt oma persoonibrändi arendamisega. Seega on see üsna lapsekingades teema. Paradoksaalselt on juhid valmis ohtralt investeerima toodete ja teenuste turundustegevusse, kuid tegelikult võiks hoopis alustada iseendast.
Äripunkarid õllemaailmas on raamat kõikidele julgetele ja teisitimõtlejatele, turundusinimestele, kes murravad pead, kuidas mõne toote või teenusega eristuda ja loomulikult leiab inspireerivaid näiteid persoonibrändi arendamisest või hoopis, kuidas ettevõtte töötajaid brändisaadikutena rakendada. See on raamat, mis on mind viimasel ajal kõige enam inspireerinud ja julgustanud. Lisaks olen saanud palju häid mõtteid, mida päriselt ka rakendada ja edasi kanda. Raamat räägib loo kahest noorest kirglikust õllesõbrast šotlase asutatud DrewDogi pruulikoja käivitamisest