Brändisaadik – täpselt doseeritud teavet ja õiges koguses kirge

Brändisaadik – täpselt doseeritud teavet ja õiges koguses kirge

Personaliuudised veebilehelt leiab Brandmoon’i asutaja Signe Ventseli kirjutatud artikli.

Väike väljavõte artiklist. Oma kogemusest tean, et tegelikkuses on töötajate hääl oluliselt kaalukam ja nende soovitus võiks anda hoogu toote/teenuse müügile. Kuidas siis panna inimesed hoolima ja uskuma oma organisatsiooni tegevusse, et nad aitaksid teha ettevõte nähtavaks ja oleksid teadlikud toote/teenuse turundajad?

Tänane ühiskond ei vaja lihtsameelseid ühetaolisi reklaamloosungeid, vaid 21. sajandi kliendid soovivad siduda end organisatsiooniga ja soovivad osa saada ehedast, kvaliteetsest, kirega tehtust ja millestki, mis on usaldusväärne. Üks suurepärane ja väga paljuski kasutamata viis seda teha on kaasata töötajaid brändisaadikuna. Selleks, et töötajatest saaksid brändisaadikud, tuleks tööandjal esmalt väga selgelt välja tuua väärtuspakkumine töötajatele. Win-win-olukord saab tekkida alles siis, kui tööandja väärtuspakkumine sobib ka töötajale ning koostöö ja tegemiste aluseks on ühised väärtused.

Kuid, kes on tööandja brändisaadik? Brändisaadikut võib defineerida kui organisatsiooni fänni, kõneisikut, kes töötab organisatsioonis, mis kannab samu väärtusi nagu ta ise ning tegutseb suure kire ja tegutsemisvalmidusega. Lisaks on ta usaldusväärne teabeallikas, kes ka usub organisatsiooni väärtuspakkumisse ja suhtleb klientide või avalikkusega nii isiklikult kui ka sotsiaalmeedia kanalite kaudu.

Loe artiklit pikemas versioonis SIIT.

2018-07-09T12:46:52+00:00
Loading...